Helg; for medisin student



Jeg våknet nå( kl11), etter min vel så lange "powernap" fra i går kveld. Selvom det er lørdag betyr ikke det fri for min del, jeg har så mye jeg må igjennom på kort tid. Jeg har 3 prøver på mandag, anatomi og lese til for tirsdag, histologi prøve på onsdag, biofysikk prøve på torsdag, og anatomi igjen på fredag. Men det stopper ikke der. Dette er en normal uke her, så neste uke fortsetter det likedan.

Pensumet til prøvene er ikke lite, og her er det snakk om pugg. Vi må pugge alt, fra stukturformler til ordrettee definisjoner. Så hva gjør man når man vet at man aldri vil klare å strekke til? Jo man begynner og lese,og prøver å senke stress nivået, og står på! Hva annet kan man gjøre?

Ja nå må jeg lese videre.. Ha en fin helg folkens!

Sheery Khorshidi

0 kommentarer:

Blogger Template by Clairvo